Wednesday, January 2, 2013

intuneric.

gol.             frig.
                                                                                    disperare.
teama.
                                     alienare.




Dar ce vorbesti? E lumina, e cald, e o atmosfera atat de primitoare. Uite! uite cati oameni! Oamenii zambitori, bucurosi sa te vada.  Du-te! Du-te la ei, vorbeste cu ei!

Si m-am dus. Am vorbit cu ei, am ras cu ei si era cald, era lumina si instrainare.
Instrainare!
      Nepasare. Ipocrizie, cata ipocrizie!

Chipuri atat de cunoscute, zambete atat de false. Si am zambit si eu fals.
Ca o marioneta. Nu mi-au placut niciodata marionetele. Nici clovnii. Ironic, imi era frica de clovni.


Oameni se schimba?
Nu. Niciodata. Se pierd. Devin evanescenti.
Se pierd printre alti oameni


"si lumea e pustie, si lumea e pierduta"


No comments:

Post a Comment